повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
товар не був у вживанні;
товар не має пошкоджень;
пломби, ярлики на місці;
збережено оригінальне паковання;
товарний чек та інші документи в наявності.
Товари належної якості, які не підлягають обміну та поверненню
Згідно з чинним законом України "Про захист прав споживачів", доповнень і поправок до нього, такі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають:
товари для новонароджених (пеленки, соски, пляшечки для годування тощо);
корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети),
натільна білизна, включно з купальними костюмами, нічними сорочки, піжами, халатами, панчішно-шкарпетковими виробами;
постільну білизну, рушники, покривала, пледи;
продукція з пуху або пера (крім пуховиків);
м'які іграшки для дітей.
(Дані правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення браку або забруднень).
Порядок обміну товару
Зв'яжетеся з нашим менеджером для уточнення всіх деталей заміни. Відправте товар на заміну за адресою й на ім'я, які були попередньо зазначені з менеджером. Відсилання посилки має бути здійснене за Ваш рахунок і без попередження зворотної доставки. Винятком є випадок, якщо Вами був отриманий неякісний товар або доставлено не те, що було заведено. Тоді вартість повторної доставки відбувається завдяки інтернет-магазину. Заміна висилається Вам упродовж двох робочих днів, після отримання від Вас посилки.
Порядок повернення товару
Зв'язатися з нашим менеджером для уточнення всіх деталей повернення. Відправте товар за адресою та на ім'я, які були попередньо пояснені з менеджером. Відсилання посилки має бути здійснене за Ваш рахунок і без попередження зворотної доставки. Винятком є випадок, якщо Вами був отриманий неякісний товар або доставлено не те, що було заведено. Тоді вартість повторної доставки відбувається завдяки інтернет-магазину. Упродовж трьох робочих днів від дня отримання посилки Вам будуть перераховані гроші